وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

پر درامد ترین هنرمندان سبک هیپ هاپ

 

برترین ها: «دیدی» امسال در فهرست پردرآمدترین هنرمندان سبک هیپ‌هاپ قرار گرفته است. او در 12 ماه گذشته حدود 50 میلیون دلار آمریکا درآمد داشته است. برای آشنایی بیشتر یا دیگر هنرمندان سبک هیپ‌هاپ در ادامه مطلب با ما باشید.

ادامه مطلب ...

اشنایی با اصول هیپ هاپ

موسیقی هیپ هاپ، عموماً از یک یا چند خواننده رپ که داستان‌های شبه خود زندگی نامه تعریف می‌کنند تشکیل شده‌است، این داستان‌ها اغلب مربوط به یک همتای خیالی، و به صورت اشعار بسیار ریتمیک پر از تکنیک‌هایی همچون همگونی مصوت‌ها، تجانس آوایی، و قافیه است. خواننده رپ با یک قطعه سازی که اغلب از آن تحت عنوان «بیت» یاد می‌شود همراهی می‌شود، این ساز توسط یک دی جی نواخته شده، و توسط یک تهیه کننده، یا یک یا چند نوازنده خلق شده‌است. اغلب بیت با استفاده از یک ترکیب از وقفه کوبه‌ای از یک آواز دیگر، که معمولاً یک فانک یا موسیقی سول است ساخته می‌شود. علاوه بر طبل دیگر صداها نیز اغلب به صورت ترکیبی، الکترونیکی، یا اجرایی هستند. گاهی اوقات یک بخش می‌تواند سازی، نشانه مهارت دی جی یا سازنده باشد.

هیپ هاپ در برانکس، واقع در نیویورک، یعنی زمانی که دی جی‌ها بریک ضربه‌ای را از آوازهای فانک و دیسکو جدا کردند شکل گرفت. نقش اولیه رئیس تشریفات معرفی دی جی و موسیقی و تشجیع حضار بود. روسای تشریفات با صحبت کردن در بین آوازها، به رقص شور و هیجان می‌دادند، با حضار احوالپرسی می‌کردند یا برای آنان لطیفه و حکایت تعریف می‌کردند. سرانجام این رویه شکل بندی بهتری گرفت و «رپ» نام گرفت. تا سال ۱۹۷۹ هیپ هاپ از نظر تجاری تبدیل به یک نوع موسیقی محبوب شد و شروع به وارد شدن به جریان غالب در آمریکا کرد. در دهه ۱۹۹۰، یک نوع از هیپ هاپ به نام رپ گنگستا تبدیل به بخش عمده موسیقی آمریکا شد، و جنجال بسیاری بر سر ترانه‌هایی که گفته می‌شد به تبلیغ خشونت، بی بند و باری، استفاده از مواد مخدر و زن ستیزی می‌پردازد شکل گرفت. با این وجود تا آغاز دهه ۲۰۰۰، موسیقی هیپ هاپ در صدر فهرست موسیقی‌های محبوب قرار گرفت و به سبک‌های مختلف در گوشه و کنار جهان نواخته می‌شد.
 
برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

هیپ هاپ در برخی هیئات مذهبی؟

http://fararu.com/files/fa/news/1392/8/19/92126_571.jpg


لا تَجْعَلُوا دُعاءَ الرَّسُولِ بَیْنَکُمْ کَدُعاءِ بَعْضِکُمْ بَعْضا.قَدْ یَعْلَمُ اللَّهُ الَّذِینَ یَتَسَلَّلُونَ مِنْکُمْ لِواذا.


آن چنان که همدیگر را صدا مى زنید، پیامبر را صدا مزنید. خدا مى داند چه کسانى از شما در پناه دیگرى خود را پنهان مى سازید.

(سوره مبارکه نور/آیه کریمه ۶۳)

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَرْفَعُوا أَصْواتَکُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِیِّ وَ لا تَجْهَرُوا لَهُ بِالْقَوْلِ کَجَهْرِ بَعْضِکُمْ لِبَعْض.أَنْ تَحْبَطَ أَعْمالُکُمْ وَ أَنْتُمْ لا تَشْعُرُونَ.

اى کسانى که ایمان آورده اید، صداى خود را از صداى پیامبر بلندتر مکنید و هم چنان که باهمدیگر بلند سخن مى گویید با او به آواز بلند سخن مگویید، که اعمالتان ناچیز شود و آگاه نشوید.

(سوره مبارکه حجرات/آیه کریمه ۲)

لهجه آرگو یا slang نوعی گویش اجتماعی ست که در انگلیسی بریتانیایی در قالب انگلیسی "کاکنی" و در فارسی تهرانی در قالب برخی لهجه های حاشیه ای این متروپل عظیم ظهور می یابد.این گویش اجتماعی چیزی ورای لهجه بومی و به ادبیات خاص "اوباش" مشهور است. بسیار پسندیده است اسم های امامان را در مدح ها درست تلفظ کنند .

خبری جدید از صادق



یه خبر مهم از صادق


صادق از کاغذ جدا شد . ولی هیچگونه مشکلی با حسین نداره

فقط سره دلایل شخصی خودش ...

شایعه درست نشه

حسین با صادق خیلیم رابطش خوبه و به زودی هم اهنگ جدید حسین میاد هم اهنگ جدید تکی صادق

منتظر باشید...


sonami bax

اهنگ احساسی و زیبا از گروه(sonami bax) حمید فیکس و مجتبی زارعی با نام مادر کلام شعر قویه پیشنهاد میکنم از دست ندید.

کلام:hamid fix

خوانندگان:Hamid fix ft mojtaba zarei


(پخش ویژه)

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...