وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

بیوگرافی رپر مشهور امریکا EMINEM

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfDc1blr4xlFVeVDHNieJTyrmfbbVZfzXGam3QhTfQlmbTPacC

17 اکتویر 1972 بدنیا آمد –مادرش هنگامی که اورا به دنیا آورد تنها 15 سال داشت و پدرش هنگامی که او فقط 6 ماه داشت آنها را ترک کرد و هرگز باز نگشت. طول زمان کودکیش را در حال رفت و آمد بین شهرهای Kansas City و Metro Detroit بوده. چون که او هر 2-3 ماه یک بار مدرسه اش را تغییر میداد هرگز نتوانست دوستی برای خود پیدا کند و تحصیلاتش را به پایان برساند و از شر مشکلات خلاص گردد. چون مارشال(Eminem) از کودکی عاشق رپ بود در سن 4 سالگی رپ را شروع کرد. از 14 سالگی کارش را با جدیت شروع کرد و در سن 17 سالگی نام M&M را برای خود انتخاب کرد که بعدها آن را به Eminem تغییر داد. چون بخاطر سن کمش بوسیله رپرهای دیگر پس زده می شد عصبانیتی را درون آن بارور کرد که تا حال با اوست. چون در سال 9 تحصیلی هم درجا می زد مدرسه را رها کرد ولی او خود را خنگ تلقی نمی کند و به دیگران توصیه نمی کند که اشتباه اورا تکرار کنند! دوست دخترش (که حال همسرش است) Kimberly در 25 دسامبر 1995 دختری به نام Haile Jade را به فرزندی قبول کردند. بین سالهای 1996 – 1998 برای ساپرت مادر و خانواده در یک رستوران خانوادگی به نام Gibert’s Lodge در
St. Clair Shores کار می کرد.

برای مطالعه ادامه این وضوع به ادامه مطلب بروید


 
مشخصات دیگر:
E دوم EminEm را برعکس تلفظ می کند.
به ندرت می خندد.
دانستنیهای بیشتر:
آلبوم 2000 او به نام Marshal Mathers LP در همان هفته اول 1.76 میلیون فروش کرد که برای یک خواننده تک خوان رکوردی به شمار می آید.
مربی او Dr. Dre می باشد.
Hailie Jade نا دختری آنهاست.
Eminem از M&M که مختصر اسم خود Marshall Mathers است.
او عینک می زند.
زانویش را عمل جراحی کرده که باعث شده در کنسرتهایش بد بایستد.
می خواست که یه کاراکتر طنز کتاب باشد.
موهایش را می تراشد.
میگوید دوست دارد دخترش Hailie یک هنرپیشه شود.
مادرش بعدها ازدواج کرد و او حال برادر کوچکتری به نام Nathan دارد.
بر روی شانه دخترش تاتو کرده است.
تنها فیلم مورد علاقه اش Scarface است.
از پدر اولیش یک برادر به نام Michael و یک خواهر به نام Sarah دارد.
او سرپرستی دختر برادر/خواهرش به نام Lainie را نیز بر عهده گرفته است. Lainie که با دختر او بزرگ شده است امینم اوراخواهر Hailie میداند که در آهنگ mockingbird به او اشاره کرده است.
شخصیت بازیگرش در فیلم 8mile را در آهنگ Just lose it به تمسخر گرفته است.
برای خود استودیویی به نام Shady Record دارد.
رفیق فابریک Jay.Z می باشد.
چپ دست است.
Kim همسر قبلی اوست که قبلا با مرد دیگری ازدواج کرده بود. Kim دختری به نام Whitney داشت که Marshal (Eminem) او را نیز به فرزند خواندگی قبول کرد.
او چه می گوید:
از Britney Spears و Christina Agulera بدش می آید و درمورد انها می گوید: از وقتی 18 سالشون شد دیگه ازشون خوشم نمیاد.
چرا واسه مردم سخته که قبول کنن که یه سفید پوستم میتونه فقیر باشه! نمیخوام بگم زاغه نشینم. میخوام بگم تو لوله بخاری بزرگ شدم!
خونوادم هیچوقت با من نبودن و میگن خونوادمن چون هم خونیم.
تو یکی از کنسرتام یه سری عوضی شروع کردن به پرت کردن پرتقال و میوه لامسبا بازوی قهرمانای لیگ مسابقاتو داشتان!
مواد مخدر مصرف نکنین، با دختر بی پناه بلا سرش نیارین، خشن نباشین، اینا رو بذارین به عهده من.
گاهی خیلی بی خیالم، ولی گاهی خیلی از کوره در میرم. خب فکر کنم همه همینطور باشن دیگه!
قاطی می کنم وقتی مردم میگن: خب! یه رپر سفیدی پس، سفید بزرگ شدی، سفید بدنیا اومدی.
پدرم! خب من تاحالا ندیدمش حتی عکسشم ندیدم!
Slim Shady افکار شیطانی هست که به سرم می زنه چیزایی که نباید راجبشون فکر کنم. خب این مردمن که باید بفهمن که کی دارم سرکارشون میذارم و کی جدیم، بخاطر همینم بیشتر آهنگام خنده دارن!
بعضی وقتا این فکر میاد تو سرم که، وای! اگه سیاه بدنیا میومدم اینهمه مشکل نداشتم!
من هیچوقت چیزی واسه از دس دادن نداشتم و همیشه چیزی برای بدسا آوردن بود. وقتی آلبومی رو میساختم و خودم باهاش حال میکردم، اونوقت احساس موفقیت می کردم. اگه نه که سازنده های آهنگام باید بیخیال کل آهنگا میشدن.
معمولا چیزایی میگم که مردمو شکه می کنه، البته نمیگم که شکشون کنم، نیمخوام یه Tupak دیگه باشم.نمیدونم چقدر دیگه تو این سیارم ولی تا وقتی هستم میخوام بیشتر و بیشتر آهنگ بسازم و بخونم.
اونایی که خوش ذوقن میتونن از اول تا آخرین آهنگ البومم رو بشنون و باهاش بخندن.
نجات سرباز رایان چرت و پرت ترین فیلمی بود که دیدم ولی ندیم هیشکی اونو نقد کنه بخاطر خشونتایی که توش بود!
خب ما همش خونه بدوش بودیم چون مامان پول کرایه رو نداشت و فکر کنم بیشترین زمانی که تو یه خونه موندیم فقط 6 ماه بود!
اگه یادتون باشه تو یکی از آهنگام گفتم که معلم راهنماییم میخواست دستی به سر و گوشم بکشه، ولی خب فقط میخواستم بگم که من از اون پسرا نیست!
در مورد اینکه آیا میذارم دخترم به آهنگام گوش بده، جوابم آره هست، البته نه همشو، قسمتاییشو چون اون در حال بزرگ شدنه و میخوام یه دختر خوب بار بیاد. من هوای بچمو دارم نه بقیه بچه هارو، خب بقیه بچه ها به من دخلی ندارن! آلبومام رو بخرین و قاتل و موتاد و یاغی بشین(به من چه!).
در مورد برنده شدن جایزه اسکارم و اینکه چرا توش شرکت نکردم، خب، من ناسپاس نیستم، خیلیم ممنون. من خوشم نمیاد جاهایی برم که به تیریپ من نمیخورن. و من بشینم جایی که کنارم کلی هنرپیشه و ستاره سینمایی نشستن، نه من به همچین جایی تعلق ندارم. من عاشق آهنگم، رپ و هیپ هاپ.
فکر کنم آلبوم اولم دریای زیادی رو به آزادی مردم به زدن حرفای دلشون و صحبت در مورد محدودیتها بود.
نیازی نیست در مورد آهنگام به طرفدارام چیزی بگم. اونا خودشون آهنگامو درک کردن، خب بخاطر همینه که طرفدارمن دیگه، میدونی چی میگم که.

نظرات 1 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 13:47

بیچاره چه بدبخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد