وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

بیوگرافی سوگند




سوگند متولد ۲۲ مرداد ساله ۱۳۶۶ در اصفهان، از ۵ سالگی به کشور آلمان اومده و تا الان در آلمان ساکن هست. سوگند در خانواده موزیسین بزرگ شده و با موسیقی سنتی‌ از طریقه پدرش آشنایی خاصی‌ داره. علاقهٔ او نسبت به موزیک از همون بچگی‌ بود، در مدرسه فعالیت موسیقی CHOR داشت و با... پدرش مشغول تمرین و آهنگهای سنتی‌ که چند سالی‌ هم کنسرتهای اصیل در اروپا میذاشتن. در سن ۱۵ شروع به کار با گروهی به نامه ر&م که تو آلمان مشغول اهنگسزی ر&ب بودن کارشو شروع کرد. بد از ۲ سال تصمیم گرفت که هیپ هپ ایرانی‌ را به عنوانه یک دختر شروع کنه که گره "انتقام" با فریناز تشکیل شد، بعلت یه سری از مشکلات از هم جدا شدن و هرکی‌ به کار خودش ادامه داد.بد از اون ۱ سالی‌ تنها کار میکرد و بد به گره "پایدار" پیوسته شد و هنوز هم در این زمینه با بچها عرفان ، خشایار، افرا، بهزاد، سرکش همکاری می‌کنن. پیغام سوگند: من عاشق خدام و هیچ چیزی بیشتر از این برام تو دنیا ارزش نداره ، انسان بودن در این دنیا برام در درجه اول قرار میگیره حق آزادی ...ولی‌ خدا با ماست این همیشه به من امید میده. اگه دارم تلاش می‌کنم که بخونم زیر زمینی‌ چون می‌خوام صدای خفه شدهٔ دخترهای ایران باشم، امیدوارم همیشه به عنوانه یک دختر ایرانی‌ کشورم را سربلند کنم به امید آزادی در ایران.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 22:37 http://rafaati47.blogfa.com

سلام
از اینکه به وب من سرزدی ممنونم
با لینک موافقم من شمارو لینک میکنم اگر من رو لینک کردیدبه من خبر بدید
با سپاس از شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد