وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

معرفی چند نرم افزار برای اهنگسازی

PROTOOLS


از بزرگترین تجهیزات استودیویی تا کوچکترین استودیوهای شخصی که حتی در یک اتاق خواب هستند ، پروتولز بیشترین عمومیت را برای خلق و تولید صدا و موسیقی دارا است . ترکیبی از سخت افزارها و نرم افزارهای حرفه ای که با هم روی کامپیوتر شما کار می کنند. پروتولز به راحتی برای شما امکان هر چیزی در رابطه با ساخت موسیقی ، ضبط ، ویرایش ، ترکیب صدا و نهایی سازی جهت انتشار تولیدات در این زمینه را فراهم می سازد.






Cubase & Nuendo


Cubase & Nuendo  امروزه از مطرح ترین نرم افزارهای صدابرداری و آهنگ سازی در سراسر دنیا به شمار می روند، که مورد استفاده عده زیادی ازصدابرداران و آهنگ سازان بزرگ می باشند.علی رغم پیشرفت سریع نرم افزار های رایانه ای و تولید نرم افزار های بسیار ساده آهنگ سازی برای کاربران نا آشنا به علوم صدابرداری، این نرم افزار ها به لحاظ دارا بودن محیط حرفه ای استودیوی مجازی از  جایگاه ویژه ای برخوردارند. هنر جو با فراگیری این نرم افزار ها می تواند از استودیوی کاملاً حرفه ای  صدا که شامل : ضبط مولتی تراک با کیفیت بسیار عالی، کنسول و انواع پردازشگرهای حرفه ای سیگنال پیرامون کار صدابرداری و همچنین محیط نت نویسی و نمونه سازی با استفاده از صداهای طبیعی انواع سازها یی که مورد استفاده آهنگ سازان طراز اول جهان می باشد، جهت ساخت موسیقی برخوردار شود. ضمناً از آنجائی که این نرم افزار ها  جزء اولین و کاملترین نرم افزار های صدابرداری و همچنین آهنگ سازی می باشند، به عنوان نرم افزار های مادر مطرح بوده و هنر جو پس از فراگیری آن ها  قادر به استفاده از سایر نرم افزار های صدا برداری نیز خواهد بود.


برای دنبال کردن این موضوع به ادامه مطلب بروید


  

Ableton


یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تولید موسیقی الکترونیک در سراسر دنیا به شمار میرود. امروزه شاهد استفاده بسیاری از چهره های به نام این سبک موسیقی از این نرم افزار قدرتمند در تولید و همچنین میکس زنده موسیقی در دنیا هستیم . از جمله قابلیتهای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشـاره نمود:

ضبط اصوات با دقت  bit 24، kHz 192 - پشتیبانی کامل از میدی - Undo نامحدود - تسریع در ضبط و اجرا سمپل ها - شیارهای صوتی و MIDI  به صورت نامحدود - پشتیبانی کامل از فرمت های WAV, AIFF و SDII و ...





Logic Pro

 

محصول کمپانی جرمن سافتور ایمجیک ،یکی از بهترین نرم افزار های تولید موسیقی در دنیا می باشد. این نرم افزار قدرتمند تنها بر روی سیستم عامل مک قابل نصب و اجرا می باشد. امکان پشتیبانی از MIDI و Audio را با کیفیت بسیار بالا دارد.








Reason


محصول کمپانی Propellerhead،یکی از بهترین نرم افزار های تولید موسیقی الکترونیک در دنیا می باشد. این سافتور قدرتمند کاملا از نمونه های سخت افزاری آنالوگ شبیه سازی شده و از قابلیتهای .ویژه ای برخوردار است  بر روی سیستم عامل مک و ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد. امکان پشتیبانی از MIDI و در نسخه آخر Audio را با کیفیت بسیار بالا دارد.









FL Studio


Fruityloops Studio که با نام اختصارى FL Studio نیز خوانده می شود، یک نرم افزار آهنگ سازی است که جزء خانواده Sequencer ها محسوب می شود. همان طور که می دانید از Sequencer ها به منظور ساخت موسیقى هاى ریتمیک استفاده می شود. بصورت خیلى ساده و مختصر روش کار در یک Sequencer به این گونه است که شما الگو هاى مختلفى (که در واقع هر کدام یک قطعه موسیقى مى باشند) را مى سازید و از کنار هم قرار دادن آن ها موسیقى نهایى ایجاد می شود. بدین ترتیب شما یک استودیوى دیجیتال مجهز را در کامپیوتر خود خواهید داشت و توسط آن مى توانید هر نوع سبک موسیقى را خلق کنید.شما مى توانید با امکانات این نرم افزار قوی آهنگ هاى خود را ساخته و آن ها را در فرمت هاى WAV ، MP3، MIDI، و یا فرمت پروژه در FL یعنى FLP ذخیره کنید.





نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 13:39

سلام ممنون که نظر دادی وب شما هم جالب و مفید بود
در مورد اهن رپ هم بایدبگم علاقه ای به رپ ندارم اما در کل موفق و پیروز باشین

پژمان یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:00 http://boy348

مرسی ازخوبی خودته!شماهم وب خوبی داری!

در انتظار باران یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 11:37 http://www.mahdimohammady.blogfa.com

بازم سلان ممنون از لطف حضرتعالی
نرم افزاری هست که مثل ارگ کارکنه ؟
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

mohadese جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 16:54 http://mohadese201.blogfa.com

سلام خوبی؟
چرا چن وقته نیستی؟

mosafer چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 18:48

به نظر شما کدوم یکی از همه بهتره؟

salam mamnon az inke omadi webam be nazar man shoma age betoni ba har kodom az narm afzarhaie ke man gozashtam karkoni khobe inam link
http://musicsaz12.blogfa.com/
to in web chand narm afzar has komaketon mikone

mohadese یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 17:45 http://mohadese201.blogfa.com

سلام خوبی؟
اوه بیخیال بابا چه نرم افزار خفنیه!!!!
شرمنده یادم رفت خبرت کنم
خودت سر بزن دیگه
خجالت نمیکشی
حتما خبرت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

updata98.ir یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 13:43 http://updata98.ir

با سلام وخسته نباشید
وب خوب و به روز دارید و از مطالب جالب و زیباش استفاده کردم.با دیدنش علاقه مند شدم که باهاتون تبادل داشته باشم .. اگه شما هم مایل به تبادل هستید به ما اطلاع بدبد..
نام لینک ما : .:: آپدیت 98 | با ما به روز باشید ::.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد