وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

متن اهنگ ساکتو سرد از گروه بدنام بکس

حسین سردار


کروس


من میخام بت بگم دلم پر درده                 این روزا خیلی ساکتو سرده


من میخام بت بگم تنهام گذاشتی            بی معرفتی ای بی معرفت


ورس 1


من میخاستم بت بگم از پیشم نرو                 تو رفتیو گذشته ها گذشته


حالا فقط مونده روزای اینده                            که موندم چطور بی تو سر کنم


یادم میاد روزی که رفتی از پیشم                    بت گفتم بیخیال همه میشی


گفتی اره حالا که میرم از پیش تو                    بیخیال همه میشم


پس چطور دیدمت با اون پسره                        همون پسره که میگن لمتو بلده


با خودم گفتم این عشق قدیم منه                  ببین داره با اون پسره میپره


خوش باشین با هم به پای هم پیر شین          دوست ندارم یه روز از اونم سیر شی


که اگه یه روز تو از اونم سیر شی                     باید تو خیابونا پرسه بزنی


  کروس


من میخام بت بگم دلم پر درده                 این روزا خیلی ساکتو سرده


من میخام بت بگم تنهام گذاشتی            بی معرفتی ای بی معرفت


ورس2


تو دوستی چیزی واسش کم نزاشتم                 پس چرا رو دلم گذاشت ماتم


چرا من اینقد حالم بده                                    اها اون مث مار منو زده


رفته و  گذاشته منو تو فاز قرص                         میگم چرا میگن برو از خودش بپرس


اخه من نمیتونم باهاش حرف بزنم                    حتی نمیتونم باهاش قدم بزنم


روزایی بود که همیشه پیش من بود                  ولی حیف محو شد مث یه دود


تلخی مشروب این روزا واسم شیرینه                 پیک میریزم میرم بالا مث یه دیوونه


من نخاستم از من جدا شه                              من نمیخام با یکی دیگه باشه


با عکساش همش حرف میزنم                          تو تنهایی خودم پیک میزنم


این روزا کارم شده بازی با قلمو                         سگ چرخ میزنم رو یه تیکه ورق


کروس


من میخام بت بگم دلم پر درده                 این روزا خیلی ساکتو سرده

من میخام بت بگم تنهام گذاشتی            بی معرفتی ای بی معرفت


badnambax

اهنگ جدید و احساسی حسین سردار و ابرام با نام قلبمو شکستن(badnambax-ebram&3ardar)


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTzQp4RN7W1JvnKqEQg-ptoU3ANs-5w_Kaf7Hx5b5GltU-tCIRIg



برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...