وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

خداحافظی رسمی امیر تتلو از دنیای موسیقی






امیر تتلو
امیر حسین مقصودلو
اطلاعات هنرمند
نام اصلی        امیرحسین مقصودلو
زادروز          30 شهریور 1362

21سپتامبر 1983(30سال)
تهران
اهل کشور         پرچم ایران ایران
سبک ها           ار اند بی،رپ، پاپ
کار(ها)             خواننده
ترانه سرا
اهنگساز
مدت کار           1382- تاکنون


خداحافظی:


امیر تتلو در پیج رسمی اش رسمآ از دنیای موسیقی خداحافظی کرد

متن خداحافظی امیر تتلو (این متن به فارسی بازگردانی شده):

شب بخیر گفتم ولی خوابم نبرد !!! با موبایل نمیتونم فارسی بنویسم ولی باید بگم امروز یه روز معمولی نیست. !! یه حسی داشتم که باید این تتو رو می‌زدم!!

من رسما امروز از موزیک خداحافظی کردم!!!اونایی که منو دوست دارن باید منو درک کنن که من زندگیمو براشون گذاشتم !!!

صبح تا شب تو اینترنت و استدیو و باشگاه بودم ولی انتظار داشتم لاعقل از خونه خوبه یه تقدیر می‌شد و تو شبکه‌های ایران پخش می‌شد!!!

چند سال عین خـر بدوام و فحـش بشـنوم! من میخوام برم یه جایی دور که فقط خودم باشم و خودم !!!

یعنی یه شبکه یه شرکت نباید حمایت می‌کرد از مــا ؟! واسه چی بخونم وقتی شهرام صولتی با لب‌های پروتزیش از من بیشتر پـخش میشه؟ !

واسه کی از تـه دلم بنویسم وقتی کنــسرت انـدی میرن پری پریا و آهای حنا گوش میدن و من باید بشینم تو خـونه واسه دوستام بخونم!!!

یعنی ارزش مغـز در رفته از ای بری باخ بری باخ بیشتر نبود که باید یکی بیاد بگه اقا من اسپانسر میشم ویدیوشو بساز ؟!؟!

یکی هم که میاد وسطش میرینه نمونمش زیاده اسم نمی‌برم !!!خلاصه منم زندگی دارم الان می‌بینم ۱۲ سال کار کردم یه خونه از خودم ندارم!

خوب من زندگی نمیخوام ؟! زن نمیخوام ؟! خوب من آدم نیستم ؟!

خیلی نـامردیه اگه بچـه‌های تتلیتی حرفامو نفهمن و بهم حق ندن! ! !


آلبوم‌ها:


*زیر هم کف سال(1390)


*تتلیتی   سال(1392)


تک آهنگ‌ها:


  • اگه راستشوبخوای
  • الو۲
  • بدترشد
  • برگرد
  • حس معمولی
  • اینو میدونم که می دونی
  • کی از پشت لباستو می بنده
  • مغز در رفته
  • سنه حیران
  • دختر تو پر
  • الو
  • بگو بینم ندیدیش
  • نه دروغه
  • کمک کن
  • خونه خوبه
  • جوونای ژاپنی

      *  من دلم پاکه

نظرات 6 + ارسال نظر
شاهزاده یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 22:14 http://book-man.blogsky.com

نظرتونو خوندم
برای تبادل لینک منو با عنوان
دانلود کتاب ( کتابخانه ای برای همه )
لینک کنید
بعد به من بگین با چه عنوانی لینکتون کنم

آوا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 19:56 http://kolbehchoobi.blogfa.com

سلام من اسم و آدرس وبمو عوض کردم لطفا از همه چیز از همه جا رو حذف کنید و این یکیو لینک کنیدو

مهناز شنبه 4 آبان 1392 ساعت 15:05

سلام بدناما من عاشق کاراتونم مخصوصن اهنگ تو 20 سالم چرا کاراتون رو تو وبلاگتون نمیزارید

mer30 nazar lotfete ahangaram mizarim taze in veblago rah andakhtim

ایدا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 10:24

چرا منو نلینکیدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطلبتم خوب بود

salam man be shoma goftam age ba tabadol link movafeghid man linketon konam halake movafeghin adres veblagetono nazadid

محدثه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 13:43 http://adamohava19.blogfa.com

دوستم با چه اسمى بلینکمت

محدثه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 09:02 http://adamohava19.blogfa.com

سلام دوستم وبتو خیلى دوست داشتم مخصوصأ این که اسم تتلو توشه
باچه اسمى بلینکمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد