وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی
وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

وبلاگ شخصی گروه badnam BAX

ما عاشق رند و مست و خانه ویرانیم با نگرد وگرنه بدنام شوی

خب اهنگ جدید ابلیس هم اومد که طبق معمول میگن یه جاهاییش به بهرام تیکه انداخته.البته اینکه به شاهین و هیچکس تیکه انداخته مشخصه اما اینکه برای چندمین بار به بهرام تیکه انداخته یا نه جای بحث دارد.

برای رو شن شدن قضیه جاهایی که گفته میشه با بهرام بوده رو میزارم.این اطلاعات از انجمن سایت های مختفل رپ فارسی و صفحات فیسبوک رپی گرفته شده و همه روی این 3 گزینه شک دارن که با بهرام بوده یا نه!


1- حصین:من دنبال یه جام که باشه شخصیت / تو دنبال یه خواب کنار امنیت

بهرام:یه جای خواب ، یه خواب راحت / که بتونم بسازم تو خوابم رویامو آخر

2-حصین:قانون جبرمو گ_اییدم من که اگه جایی که میرسمو تو رسیده باشی

بهرام:این راهی که تو میریرو من ساختمش

3-کهریزک شد ساپورته سفر و پناهندگی، بعدم پاسپورته عوض

البته اینکه من این سه تا رو گذاشتم دلیلی بر اینکه حتما اینا تیکه به بهرام باشه نیست.مثلا اخری رو می گه کهریزک در حال که بهرام رفته بود بند 209 اوین.من خودم اولی و دومی رو محتمل تر می دونم مخصوصا دومی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد